keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Day 3. Yellow Nails




Oho mäpä oon taas ollut hiljainen tällä rintamalla. Kynsiä on kyllä tullut tehtyä ja kuvattua mutta en vaan oo saanut niitä aikaiseksi laittaa tänne blogin puolella. Hyi minua! Tässä kuitenkin kynsihaasteen kolmannen päivän keltaiset kynnet! Näissä en ihan kauhean kauaa viihtynyt. Vaikka ihan nätit kynnet sain tehtyä, niin nää ei kuitenkaan ollut kauheesti mua, joten aika nopeasti vaihtui lakkaus toiseksi.


Antakaa anteeksi tuo rekvisiitta, mitään muutaana ei ollut tarjolla enkä muuten saanut julkaisukelposta materiaalia! I'm so sorry!

Lakkoina tässä tulikin käytettyä:
Sekä alla että päällä Sally Hansenia
Keltainen oli nimetön lakka
Punainen graffiti on Flormarin jotakin, nimeä en muista ja laiskuuksissani en jaksa myöskään lähteä tarkastaamaan. I'm so sorry again! 
Musta oli Delia Nail Artin lakkaa. 

Tästä tuli nyt vähän tämmöinen tynkä, mutta haluan päästä taas lakkaamaan ja laittamaan kynsiäni koska omat näyttää tällä hetkellä ihan järkyttäviltä! Yritän mahdollisimman nopeasti palata takaisin tän haasteen parista ja saada postattuakin noita kynsiä, kohta ekat seitsemän onkin jo tehtynä'!

1 kommentti:

  1. Rakas Tonttusein, mulla olisi sulle haaste mun omassa blogissani ja koska en löytänyt sun vanhaa blogia niin tungen tän tänne :D
    http://rianblogi.blogspot.fi/2013/12/1111.html

    VastaaPoista