maanantai 16. helmikuuta 2015

Uutta ja pilkkuja

Pitkästä aikaa kynsipäivitystä! Jee! Itellä ei nyt hetkeen oo kamalasti tullut kynsiä lakattua, tälläkin hetkellä mennään ihan naturellinä. Yksinkertaisesti aika ei vaan riitä, tai no riittää, mutta yleensä se ylimääräinen aika on tullut käytettyä muuhun, kuin kynsien lakkaamiseen.


Itse tykästyin näihin kynsiin tosi paljon! Simppelit ja kivat. Vaikka noi värit ei olekaan ihan niin mua, kuin voisi olla, niin silti nää istu mulle kuin nenä päähän. Mulla meinas näitä tehdessä hermo pettää ihan totaalisesti! Yritin joulun tienoilla tilaamillani Bundle Monsterin laatoilla aluksi leimailla, mutta näissä laatoissa kuvat on syvällä ja  mun leimasin on vaan aivan liian kova niihin, joten eihän ne kuvat millään tarttunut leimasimeen, ja jos ne tarttu leimasimeen niin eihän ne siitäenää kynteen tarttunut. 
Sen verran päättäväinen kuitenkin olin, että jos kerta lähdetään lakkaamaan kynsiä, niin nehän piru vie lakataan loppuun asti. Päätinkin sitten mennä vähän helpommalla ja oon kyllä ihan supertyytyväinen näihin.


Ihan kauheen kauan nää ei kynsillä saaneet olla, kun koulussa oli harjoitustunteja eikä mitään hajua, mitä kyseinen opettaja tykkää lakatuista kynsistä, niin suosiolla poistelin nämä lakkaukset jo kotona. Mutta sen pari päivää mitä nämä jaksoi kynsissäolla, niin tykkäsin! 

Yksi ongelma mulla kuitenkin on! Oon tähän asti ollut ihan supertyytyväinen mun O.P.In päällyslakkaan, se leviää, kuivattaa ja pitää lakkaukset hyvinä, mutta nyt kun pullo on puolillaan, niin se on paksuuntunut tosi paljon. Nytkin sai kynsien kuivumista odottella normaalia paljon kauemmin ja onnistuipa se kuplittamaan kynsilakatkin.
Kysymykseni kuuluukin siis, että uskaltaako lähteä kokeilemaan ohentajaa ja mitä päällyslakkaa suosittelisit? Olen ajatellut lähteä kokeilemaan Seche Viteä seuraavaksi, mutta jos jollakulla on joku ehdoton pikakuivattaja-päällyslakkalemppari niin kertokaa ihmeessä!


Ja näin loppuun taas tuttuakin tutummin lakat mitä tuli käytettyä:

O.P.I:lta aluslakkaa ja päällyslakkaa
Depend nro 412
Depend nro 435

2 kommenttia:

  1. Mun ehdoton päällyslakka-pikakuivattajalemppari on Mavalan Minute Quick-Finish :) se ainakin mun kynsillä toimii ihan superhyvin! Ja ihanat kynnet muuten tässä postauksessa :) pilkut on aina tosi nättejä :)

    VastaaPoista
  2. Mulla taas toi Mavala onnistuu aina jämähtämään purkkiin :D Mutta täytyy ehkä antaa sille uus mahdollisuus, kun ei tällä hetkellä oo rahaa laittaa ihan kauheesti päällyslakkaan.Ja kiitti! Pilkut kyllä toimii aina :)

    VastaaPoista