sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Laiska bloggaaja sai seurakseen toisen laiskan bloggaajan!

Heipparallaa, täällä kirjottelee tän blogin uusi, toinen kirjoittaja Svitis, jonka moni tuntee paremmin Tonttuna tai Alluna :) Ria tuumasi, että tarvitsee apua koska on laiska bloggaaja, joten minä riensin valkealla ratsullani apuun. Eiku. Joo, elikkä oon 16-vuotias tyttö täältä Pohjois-Pohjanmaalta, Oulusta jonkin matkaa pohjoiseen päin, ja harrastan hevosia ja leikin käyväni yhdeksättä luokkaa. En ole läheskään niin kynsienlaittoaddikti kuin Ria, mutta tykkään pitää kynteni lakattuina ja hyväkuntoisina, vaikka en siinä kauhen ahkera ja hyvä olekkaan. :D Esim. kynsien koristelussa oon ihan käsi, konadeilla saatan hyvällä tuurilla onnistua tekemään jotkin ihan kivat kynnet, mutta niitäkin mulla on vaan yksi laatta.. :) Mulla on myös oma blogi, In stranger's eyes. (www.svitanien.blogspot.com)
Kirjoittajan lisääntymisen johdosta blogi sai myös uuden nimen, eli Notre petit blog: Belle vernis à ongles, eli meidän pieni blogi: kauniit kynsilakat :) Myös ulkoasu uudistui, ja blogi sai uuden osoitteen. Katsellaas miten tää bloggailu tästä lähtee sujumaan, toivottavasti ainakin päivityksiä tulee useammin kun on kaksi kirjoittajaakin. ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti