torstai 12. heinäkuuta 2012

Kynnenkovettaja testauksessa part 2

Nyt vihdoin sain tämän tehtyä! Eihän tässä kauaa mennyt. Mutta suoraan asiaan siis.


Toukokuussa ostin siis tuon kovettajan ja nyt sitä on siis kaksi kuukautta tullut käytettyä melkeinpä päivälleen. Aluksi siis mun kynnet oli tosi huonossa kunnossa, liuskoittuneet ja tosi hauraat ja pakko sanoa, että ton kynnenkovettajan käytön avulla näistä kynsistä on tullut paljon entistä vahvemmat eivätkä ole tällä hetkellä ollenkaan liuskoittuneet! Valitettavasti minulla ei ole näyttää ennen -kuvaa noista kynsistä sillä vanhimmat kuvat mitä on on otettu jo ton käyttöönoton jälkeen. Mutta jälkeen -kuvalla voin ylpeillä! Tosin olen pahoillani kamalista kynsinauhoista ja likaisista kynnenalusista, en vaan saanut kumpaakin siistittyä tarpeeksi siistiksi vaikka todella yritin! Mulla kun noi kynnenaluset ei vaan jostain syystä puhdistu ikinä kunnolla.


Myöskin viilauksen jäljiltä on näköjään jäänyt pölyä mitä en oo kuvaushetkellä huomannut ja mille en voi enää mitään. Mutta tästä kuitenkin huomaa, ettei ole liuskoittumista tai muuta vastaavaa vaan mun kynnet todellakin on paljon vahvemmat mitä ne ennen olivat. Nytkään eivät ole KERTAAKAAN kunnolla katkenneet sen jälkeen kun aloitin ton kovettajan käytön! Jee!

Ja siinä kuva vielä kun kovettajaa on kynnellä! Me likes näistä kynsistä! Tosin en vieläkään ole sujut mun kunsien kanssa ja sen kanssa miltä ne näyttää ilman kynsilakkaa, mutta kaikkeahan ei voi aina saada..



P.S Jos avaatte mun kuvia isommaksi, niin älkää välittäkö kaikista ympärillä (niin kynnessä kuin muuallakin) leijailevista karvoista, meillä kun asustelee kissa ja koira jolta kummaltakin (varsinkin tuolta katiltani) lähtee hurjia määriä karvoja ja niitä on kirjaimellisesti joka paikassa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti