maanantai 1. joulukuuta 2014

Luukku 1.


Eli nyt aukeaa bloighistoriamme ensimmäinen joulukalenteriluukku! Jee! Ihan näin alkajaisiksi, aivan  mahtavaa joulukuun alkua kaikille! Mä oon tätä aikaa vuodesta odottanut tammikuusta saaka. Rakastan vain yksinkertaisesti ostaa joululahjoja, koristella kämpän kuntoon ja viettää laatuaikaa perheen kanssa. No mutta, te kuulette joka tapauksessa minun jouluperinteistä ja siitä, mikä minussa saa joulufiiliksen, niin myöhemmässä luukussa.
Aloitetaan tämä joulukalenteri keveästi ihan perus lakkauspostauksella. Mulla on postaileminen jäänyt tosi vähiin vaikka kynsiä olen lakkaillut. Oon nyt kuitenkin jo hetken aikaa keskittynyt lakkailemaan vain jouluisia kynsiä, joten täältä pesee nyt yhden jouluiset kynnet mihin eritoten tykästyin.


Eli nämähän ovat todella yksinkertaiset mutta nätit! Vaikka nykyään harvoin käytän itse kirkkaita värejä tai koristuksia, niin näihin tykästyin todella! Ovat juurikin yksinkertaiset, eivätkä omaan silmään kuitenkaan pistäneetliikaa. Poikkiviivat tekivät myös kynnestä pidemmän näköiset (kuvassa sama efekti ei kyllä välity), mikä on tietenkin aina mukava lisä! 
Nykyään tämän joulukynsiprojektin aikaan saamana, olen tykästynyt uudelleen punaiseen väriin. Se on kynnellä niin elegantti ja yksinkertainen. Se menee myös melkein asuun kuin asuun. Itse tosin hyvin harvoin lakkaan kynsiä sen perusteella, mitä puen, tai toiste päin, Jos näin kävisi, niin mulla varmaan katoisi inspiraatio kynsien laittoa kohtaan ja vaatekaappi alkaisi näyttämään tylsätä.


Ai,että mä niin tykkään näistä omalla kynnellä! Nää sai itseasiassa töissä niin paljon kehuja, että tein pomolleni ja työkaverilleni samanlaiset kynnet pikkujouluihin! Pomollani kynnet on nyt pysyneet kolme päivää ja läpikäyneet kymmenet käsienpesut, kahdet saunomiset ja päälle vielä koiran peseminen! Eipä mulla vaan olis tommoista kestänyt edes nämä kynnet.
Tässä sen taas näkee kuinka eri lailla eri ihmsten kynnet reagoi erilaisiin kynsilakkoihin ja miten erimerkkiset kynsilakat reagoi toisiinsa. Tässä siis käytetty OPIa ja Wet'n'Wildia. Eli halpaa ja kallista, sekö siis oiva yhdistelmä? 
Itselläni nämä pysyivät vasemman käden etusormea lukuunottamatta mainiosti! Nyt mulla on muutenkin alkanut lakkaukset pysymään tätä nykyä. Ehkä se on juuri loppuun vedettybiotiinikuuri (mikä muistuttikin, että pitää ostaa lisää!) vai tää vuodenaika? Kumpi tahansa se nyt onkaan, niin minule kelpaa. 
Sen verran tuosta biotiinistä, (syön siis biotiini plus strongia, kun hyperkalsiuriani (en siis saa käyttää ollenkaan kalsiumituotteita tai lisäkalsiumia tms) takia en voi piimaxia käyttää), että nyt yhden paketin syöneenä voin sanoa, että tuo tehoaa! Mun kynnet on paljon paksummat ja pidemmät kuin normaalisti. Mulla ei esimerkiksi ole varmaan ikinä ollut näin pitkiäkynsiä mitä mulla nyt on, ja siihen on vain ja ainoastaan syypää tuo ihana biotiini!


Ja lopuksi siis vielä noi käytetyt lakat. 
Wet'n'Wild Red Red (punainen)
Kiss valkoinen ja hopea koristelakka
O.P.I alus ja päällyslakka


Tässä oli nyt sitten ensimmäinen joulukalenterin luukku! Toivottavasti tykkäsitte! Huomenna onkin sitten Tontun vuoro laittaa joulukalenteriluukkua tulemaan, saapi nähdä mitä sieltä on tulossa!!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti