torstai 4. joulukuuta 2014

Luukku 4.


Tänään saatteki taas jotain hyvin epäjouluaiheista, nimittäin mun peruspäivän kuvina! Kuvat on otettu eilen, 3.12.
Päivän aikana ehkä välillä vähän unohtui kuvailu, mutta ehkä tästä saa jonkulaisen käsityksen mun perus arkipäivistä.


Mun aamut ei yksinkertaisesti ala ilman aamukahvia ja aamupalaa. Mulla alko koulu vasta puoli 11, joten kerkesin lagata aamupalalla noh.. ihan riittävän kauan :D samalla selailin facebookia (poikkeuksellisesti koneelta) ja hoidin pari tupperware-juttua.
Sen verran minäki oon antanu periksi joululle, että omistan joulukalenterin (tai siis kaksi joulukalenteria...) joten sekin kuuluu aamurutiineihin. Tänään jatkoin siis aamua sillä, ja sitten jatkoin matkaa hampaiden pesun kautta kohti ulko-ovea. Lähdin liikkeelle jo 9.45 kun piti käydä kylällä varaamassa aika silmälääkärille.

Oli myös pakko käydä rapsuttelemassa vauvaa ennen ku lähin!
Vähän kuumotteli ajaa pyörällä kun peilijään päälle oli tullu muutaman sentin kerros lunta. Oli hieman liukasta!

Opinahjoni tarjoili minulle tänään sivistystä englannin, äidinkielen ja talousmatematiikan muodossa. Mulla on tapana lähettää kauniita snäptsättejä...

Koulun jälkeen oli näytelmäharkat, joissa oli vaihteeksi äärimmäisen fiksu meno.

Koulun jälkeen kävin pikamutkan kotona syömässä ja suuntasin töihin. Ei väsyttäny.

Töiden jälkeen meinasinki nukahtaa keittiön pöydän ääreen
Mun perus iltapala - persikkarahkaa (jota muuten syön aina) ja mandariini. Kyytipojaksi uusin UP ja rentoutuminen on taattu! Sen jälkeenpä oon vaan kirjotellu tän postauksen valmiiksi ja nyt suuntaan peiton alle - huomenna ku on vielä hektisempi päivä kuin tänään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti