torstai 18. joulukuuta 2014

Luukku 18.


Tänään esittelyssä mun lemppari tv-sarjat!
Katon ihan tosi vähän telkkaria tai seuraan sarjoja, mutta muutaman sarjan oon katsellut läpikotaisin tai katson juuri tällä hetkellä.

1. Greyn Anatomia
Ihan ehdoton ykköslemppari! Ei oo tämän sarjan voittanutta. Tällä hetkellä sarjassa on menossa 11. tuotantokausi, mutta itse olen katsonut vain 9. kauden loppuun saakka. Kymppikauden saan joululahjaksi, eli sitä odotellessa. ;) Lempparikausiani ovat 1-3 sekä 7-9. 4, 5 ja 6 jättivät ehkä vähän kylmäksi. Lempihahmoa en osaa sanoa, suurin osa on todella onnistuneita.


2. Orange Is The New Black
OITNB:n katsoin kesällä sen jälkeen, kun greyn anatomia jätti sydämeeni valtavan aukon. Jos kaipaa pientä överidramatiikkaa, hyviä henkilöhahmoja ja hervotonta dialogia, tämä on oikea sarja siihen tarkoitukseen!


3. Breaking Bad
Sarja, jota katson lähinnä kun en muutakaan keksi. Pääsi ehkä vähän hitaasti vauhtiin mutta ainakin näin 2. kaudella toimintaa on ollut enemmän, juoni kulkee sujuvammin ja hahmoista alkaa paljastua mukavasti uusia puolia.


4. Uusi Päivä
Ainoa suomalainen sarja jota seuraan, hups? Tämä kolme kertaa viikossa ilmestyvä pläjäys on koukuttanu mua jo varmaan kolme-neljä vuotta ja edelleen jaksan katsoa joka ikisen jakson. Juoni alkaa ehkä jo olla vähän kulunutta (kuten salkkareissa) mutta hahmot on pysyneet ihan laadukkaina. Ria saa aina hävetä mua jos Tampereella sattuu tulemaan joku UP:n näyttelijä vastaan ja tuijotan sitä monttu auki. ;)


Millaisia sarjoja te tykkäätte katsoa? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti