tiistai 2. joulukuuta 2014

Luukku 2.


Jeps, viimein joulukalenteri pääsee minunkin osalta vauhtiin! Tosiaan ensimmäistä kertaa myös minun blogihistoriassa, eikä olla varmaan ikinä toteutettu tänne blogiin mitään näin nopealla aikataululla. ;) Toisin ku Rialla, mulla on osa luukkujen sisällöstä vielä täysin auki, eli toiveita otetaan vastaan!

Itse en myöskään ole lainkaan jouluihminen, joten varsinaiset jouluaiheet saattaa jäädä mun luukuista lähes kokonaan pois. :D No, ehkä se luo myös vähän vaihtelua.

Sitten tämänpäiväisen luukun sisältöön:

Kynsiblogiin tulee harvemmin päiviteltyä mitään kovin henkilökohtaista, eikä monellakaan lukijalla varmaan ole käsitystä siitä millaisia minä/me ollaan. Ainakin oma esittelysivuni on ollut koko meidän yhteisen blogin ajan ''vähän vaiheessa''. Hain inspiraatiota youtuben ''get to know me'' tagista ja vastailen nyt osaan kysymyksistä, joita siellä pyörii. :)

1. Kuinka vanha olet?
- 18. Täytän helmikuussa 19 :)

2. Mikä on toinen nimesi?
- Hilja

3. Mitä teet työksesi?
- Olen täysipäiväinen opiskelija toukokuulle asti. (vaikka torstaina alkoikin vipa jakso lukiota, iiks!) Koulun lisäksi teen töitä Lassila&Tikanojalla siivoojana, ja olen Tupperware-konsulentti.

4. Jos voisit mennä minne tahansa, minne menisit ja miksi?
- Australiaan! Olen lukenut kys. maasta ihan älyttömästi positiivisia juttuja ja haluan ehdottomasti jossain vaiheessa mennä sinne. Alunperin suunnittelin reissaavani sinne välivuoden aikana, mutta nyt olenkin lähdössä kaverini kanssa Kiinaan joten aussien reissu siirtyy jonnekin (lähi)tulevaisuuteen.

5. Mikä on lempivaatekauppasi?
- Ehdotonta lempparia ei ole, mutta ostan paljon vaatteita perus ketjuliikkeistä (H&M, Gina Tricot, Kappahl, Lindex)

6. Mikä on kengänkokosi?
- 39. Joskus jopa 38 menee.

7. Kuinka pitkä olet?
- 168-169. Oon lopettanut pituuskasvun seiskaluokalla, jolloin taisin kasvaa 2 senttiä! :D

8. Mikä on lempivärisi?
- Viininpunainen ja limenvihreä.

9. Onko sinulla sisaruksia?
- On! Kolme isoveljeä (26-, 23- ja 21-vuotiaat), sekä kaksi pikkuvelipuolta (12- ja 7-vuotiaat) ja pikkusiskopuoli (9v.)

10. Onko sinulla lemmikkejä?
- Ei minulla, mutta meillä on karjalankarhukoira nimeltään Jeppe. Haluan ihan ehdottomasti joskus tulevaisuudessa norjalaisen metsäkissan!

11. Onko sinulla lapsia?
- Haha, ei :D

12. Mitä tykkäät tehdä vapaa-ajalla?
- Sillä vähäisellä mitä on? Yleensä se menee pitkälti rentoillessa ja voimia kerätessä. Eli nukun, löhöän sängyssä, katselen sarjoja ja jos oikein energiseksi heittäydyn niin näen kavereita, käyn salilla ja lenkkeilen koiran kanssa.

13. Lempi vuodenaika?
- Kesä kesä kesä kesä.

14. Asutko vanhempiesi kanssa?
- Vielä toistaiseksi äidin luona, joo.

15. Lempielokuva?
- Nälkäpelit (etenkin matkijanärhen ensimmäinen osa!! <3), 10 things I hate about you, Now you see me, frozen, roskisprinssi, sweeney todd, amelie..


16. Lempiruoka?
- Kaalilaatikko, lasagne, perunat ja jauhelihakastike :D Tykkään melkein kaikesta, olis helpompaa luetella ne ruuat joista en pidä.

17. Teltta vai hotelli?
- Riippuu seurasta. Tykkään telttailusta ja eräjormailusta ja mun on ihan pakko päästä joka kesä vähintään kerran nukkumaan teltassa. Toisaalta hotellit on kivoja, kun joku muu siivoaa sun puolesta ;) En siis oikeastaan osaa valita.



2 kommenttia:

  1. Kiva idea tää joulukalenteri :)! ja mukava kun tiedossa on erilaisia ''luukkuja''. ite oon täysin jouluihmminen joten kiva kuulla muunkinlaisia mielipiteitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui kauhee, olin vastaamassa sulle, ja meinasin onnistua poistaan sun kommentin! :D Mutta siis kiitos palautteesta! Kiva kuulla, että ainakin joku on jaksanut luukkuja kurkkia ja tykkää näistä. Jaksetaan mekin sitten tehdä nää luukut loppuun saakka. Ja kannattaa ehdottomasti jäädä odottelemaan loppujakin luukkuja, saattaa olla jotain ylläriä tiedossa ;)

      Poista