maanantai 15. joulukuuta 2014

Luukku 15.



Apua, tää luukku tulee poikkeuksellisesti tosi myöhässä! Olen pahoillani! Oon nytnukkunut monta yötä putkeen ihan superhuonosti, ja nyt ei sitten enää edes muisti pelaa. Joulukalenteri on nyt kuitenkin täällä ja samoin viidestoista luukku!

Ajattelin tehdä vielä toisenlaisen esittelyn itsestäni. Olen samanlaisen tehnyt pariin otteeseen oman henkilökohtaisen blogini puolella ja nyt ajattelin tämänkin heittää tänne! Eli toisin sanoen weheartit.comista otettujen kuvien perusteella aion kertoa millainen minä olen! Kommentoikaa ihmeessä alas, osuuko joku näistä kuvista teihin. Tai vaihtoehtoisesti, jos päätätte toteuttaa samanlaisen omassa blogissanne, niin laittakaa linkkiä! Haluan ehdottomasti nähdä millaisia ihmisiä siellä ruudun takana on tätä blogia lukemassa.

Ja kuvat on tosiaan ihan randomissa järjestyksessä, eli sekaisin on kaikki aiheet. Muutamat aiheet saattaa toistua parisenkin kertaa, mutta eihän anneta sen häiritä! :) Toivottavasti joku edes jaksaa lukea nämä loppuun asti :D

Tää oli ihan pakko pistää tänne, ihan vaan Tontun kiusaksi

Jääkiekkoon on aina hyvä lopettaa! Tohon viimeiseen vielä lisäten, mulle on oikeasti ihan sama, mitä lapset harrastaa, kunhan ne ovat onnellisia ja tekevät sitä mistä tykkäävät! Vaikka olisihan se hienoa, jos he jääkiekosta innostuisivat. :)













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti